kuatkan diri sayang !

                                    
  *PUTERI NURASIKIN anak nasa hehe ! siapa dea ? nie ha aku bagi korang gambar dea


aku tak kan lupa senyuman tu
seorang kawan yang cantik yang baik dan sempoi perkenalan aku dgn dea mase form1 lagi tapi kteorang rapat time form2 dik kerana dea suke mengacau aku last last jadi kawan baik aku sayang gila kot kat kau walaupun kte pernah ada salah faham. itu aku anggap asam garam jea dalam persahabatan tapi serious aku bangga ada kawan macam kau orang yang tak kenal kau jea tak kan faham kau aku benci dorang yang buat kau menangis !

kawann ! aku harap kau tabahkan hati kuatkan semangat dengan ape pun  yang terjadi. aku tahu masalah kau sekarang sampai aku sendiri pun tak tahu nak cakap macam mana aku cume berharap sangat kau banyakkan bersabar dan berdoa agar semua berjalan dengan lancar. ada hikmah disebalik apa yang berlaku tuhan tak akan menguji hamba nya jika hamba nya tidak dapat melalui nya. apa yang kau perlukan sangat sekarang is masa , kau amek masa yang secukupnya dan luahkan semua perasaan kau pada seseorang yang kau boleh percaya sekurangnya beban yang kau tanggung itu tidak kau tanggung seorang saja. mungkin satu hari nanti kebahagiaan itu akan datang sendiri pada kau tanpa perlu dicari aku doakan semoga kau dan dia akan kembali bersama percaya lah pada dia dan diri sendiri. semua akan baik (pejamkan mata letak tangan pada dahi dan hati)



kerinduan itu mengajar kita erti kesabaran

aku doakan kau dan dia akan kembali dan hidup bahagia. puteri ! jangan putus asa kuatkan diri. kawan kawan sentiasa ada untuk kau. aku sayang kau puteri


sama sama ehh doakan untuk puteri bagi yang tak nak tu korang pasal lah 
dea kawan aku ACIK KENET PUNYA SUKA LAH !

MATA PANDANG ATAS TANGAN DI BAHU