BILA SAYA KAT PPD



yaa akhir nya saya selamat di duduk kan di PORT DICKSON. best jugak lahh suasana dea tak lah kampung sangat. bilik pun selesaa :) alhamdulillah semua nye berjalan dengan lancar. kelas pun dah start pensyarah pun saya dah kenal. subjek sem pun saya dah tahu. kawan pun dah ade. kira semua okay jelaa takde lah yang kritikal nazak tak cukup air macam ikan kat atas darat.

nasib lahh ade dua orang budak sekolah SMKSS ade. nasib saya bertambah baik lagi bila saya tahu yang seorang tu sama course dengan saya. terima kasih lah tuhan kau sudah mempermudah jalan bagi ku. korang tahu jela macam mana suke nye saya bila tahu dea satu course dengan saya. berjoget-joget hati jantung limpa nie ternaik-naik pipi sampai ke mata. gila happy lahh wa cakap sama lu derr 


roomate saya mesti la perempuan tak kan lelaki kott. awakgilaaa :O nama dea ira



AZIE
dea tegur saya masa pendaftaran pengajian dan kami jadi kawan. hope kita bolah kawan sampai bila-bila. kan kita satu kelas jangan gaduh-gaduh tak baik kann :*

kbai bai
Assalamualaikum



MATA PANDANG ATAS TANGAN DI BAHU