PENGGEDIK SEDUNIA

haha :D i like that title. yeaa saya memang gedik. so whattt ? ade masalah ke kalau ade sila lah berjumpa kaunselor anda. okay dahh tamat di situ. nie haa saya nak bagi korang tengok photo photo kami nie haa. kami sengkawan ape itu ? tanya cikgu BM kalau dea pun tak tahu baru tanya saya balik ahaha :D
bukak lah mate bukak bukak. letak muke kat depan monitor anda :)
okay dahh ? bagus sejuk perut ibu kamu mengandungkan kamu
dahh amek nie haa ~


AMALINA

BELLA + SYANA

 ha mereka berdua la kawan sekolah saya tu Amalina yang sama course dengan saya haha :D seronok betul.. dea pun okay lak dengan saya. saya pun ape lagi okay lah. tiap tiap malam kteorang mesti turun cafe samaa ade pape majlis pun kteorang akan turun bersama jugak :) so sweett terima kasih korangg !


tengok muka saya ;P


ee gemuk betul saya
Ouh kenpa saya pakai baju maroon yang besar sangat tu. itu baju polibriged. maklum laa junior baru sem1 skema sikit laa tapi saya memang skema pun


AZIE + ELENA
azie and elena nie kawan secourse saya. orang pertama saya jumpa azie la. comel orang nye :)


tangan tuu untuk elena. elena paham-paham jela kann :P


satu kelas satu kelab satu kepala. yeahhh ! untung lahh haha :D
saya dah mula sayang korang as kawan yang saya paling rapat kat PPD nie


di atas itu lah penggedik sedunia
whatttt ? ACIK KENET PUNYA SUKA LAHH

bai bai
Assalamualaikum

MATA PANDANG ATAS TANGAN DI BAHU