SHORT HOLIDAY CAMERON HIGHLANDS



Assalamualaikum ! :) 

saya makan tweties (macam mana tah nak eja) habis selit-selit kat gigi. okay yark menjijikkan -.-

nie kita nak habaq mai pasai cameron highlands. satu hari saya duduk sana menghabiskan masa dengan family semalam. alhamdulillah selamat sampai selamat balik. bukti nya saya masih menaip kat sini , huu ~ kalau bukan saya hantu la tu kan. haha

3pagi saya da siap mandi kat rumah yang sebetul nya saya tak tidur layan titanic malam/pagi tu. kemas bilik sikit yang da macam ape daa malu la nak bagi tahu. haha :D paham-paham jelaa. yeaa 4pagi kita orang da bertolak dari seri kembangan then singgah kejap kat rawat dan rehat tapah perak. vroom vromm sampai da. ehh kejap betul kan. mana tak nya membuta jea dalam kereta. haha :D eleh macam tak biasa pulak korang kan :P

okay laa , tak larat da nak mengomel. open your eyes now and take a look :) 


adik kesayangan


Ouh saya tahu itu menggedikkan





ibu kesayangan Pn.Mahhanom Jemali. hamek kau full name


para gegurl yang join the club. teheeeee


bab makan haa bagi saya and ofcourse rasa aiskrim itu sangat la masam dan manis 


Batwarudin Abd wahab. ayah saya yang kurus tapi boncet haha jangan marah yea ayah. maccam tak biasa pulak kan. eleh elehhh


muka tuuuu. cover sikit jejaka


danialle. wehh frust tak dapat gegurl meh akak cari kan


bangga la tu jejaka da tinggi, huh ~ tak heran 


adik kesayangan II


saya gemuk and I love tomato yeahh. huu ~ 
itu sajaa. terima kasih :)

Assalamualaikum 


MATA PANDANG ATAS TANGAN DI BAHU