NAK CTE LAH NIE

pewitt ! baju baru siott haha *batak batak*
hitam lak kali nie okaay , tengok orang lah haha bukan selalu kann.
suka ? aah lahh aku suka lahh :)
jeles ? eh ehh korang tak sedar ke baju korang lagi cun kann haha :D
aku tak suke yang serabut serabut nie nak vouge lah nak cute lahh ape jadah lahh
aku suke yang simple mimple jea kaay.
menyampah eh
takpe aku redhoo :)

haha nak cite lah niee. malam ahad hari tuu aku ade buat makan makan sikitt
tak besar mana pun panggil kawan dekat sajaaa
lagi pun nie bukan untuk aku tapi untuk mmbe mak aku haha
aku jea sebok sebok ajak sayang aku tuu
udin pun datangg temankan dea.
terima kasih ehh awakk ! loveyouu
best sangat bila awak lepak kat uma saya malam sejuk sejuk tu
*eh jangan pikir lain ehh mak bapak aku pun ada lah*
dapat lah rapat lagi dengan family saya.

aku gila suka kott siap tak kasi dea balik haha
sorry udin kau jadi mangsa nasib lah kau kenal aku
aku memang cmni , sorry ehh
aku suka dohh dengan motor kau
LC tuu ! wahh motor idaman aku sumpah suka
lagi lagi rim kau smart kott !
nanti kalau aku dapat angkat satu kau tolong aku ehh 
tolong setting setting motor aku haha
aku nie perempuan babe aku tak tahu sume tuu
terima kasih


nak yang macam nie lah



aku tak tahu tu motor siapaa haha
aku main upload jea gambar tu sebab aku suka gila set dea
smart gila ! aku nak yang macam tuu
nak yang sejibik macam tu
ayahh ibuuu tolong lahh hehe macam biasaa
nanti akak dah kerja akak bayar lah balik

untuk ibu yah
jelly tu bella salah buat sebenarnya haha
lupe nak letak satu bahan nie
tu macam keras sikit
harap maklum lahh budak baru belajar hehe
tapi terima kasih sebab ibu sudi jugak makan
terharuu terharuu

ape pun best malam tu
kenyang gila perut aku , makan tak benti
kembung macam ikan buntal dah
biasaa tengok orang lahh kan ?
si gemuk yang kenet

bosan ? siapa suruh baca
ACIK KENET PUNYA SUKA LAH 

-habiss-

MATA PANDANG ATAS TANGAN DI BAHU