KURUS TU CANTIK KE

firstly , aku nak say tahniah untuk aunty aku yang selamat melahirkan anak perempuan.
yaa at lastt ! haha lama dahh dea tunggu anak perempuan akhirnyaa dapat jugak
berkat kesabaran dea alhamdulillah.
5 orang lelaki dan seorang perempuan
wah best lahh dea anak bongsu da tuu sorang jea perempuan !
jeles jeles hehe

wehh korangg sumpah saya nak kurus dohh. saya gemuk kenet lak tuu. ahaa tolong lah !
tapi saya suka makan haha pantang nampak makanan.macam mana ek , bagi tip sikit





saya suka mereka nie. sekarang semua bercerita pasal mereka. admire gilaa :O
gila kalau korang tak kenal ish ishh ! apa lahh idola kot. tengok lah style dorang gila hot hott. dorang the best kot. blogger doakan saya dapat kurus ekk. sayang korangg ketat-ketat :*

kalau bolehh nak sangat jumpe dengan dorang. saya nak tanya macam macam !
bukan nak copy dorang just nak menjadi seperti dorang
saya ada style tersendiri haha
*poyo poyo* 

OKAAY TAHNIAH UNTUK MALAYSIA !
2-1 LAWAN LEBUNON
HAHA TAH MACAM MANA TAH NAK EJA
PAPE PUNN CONGRATE
MALAYSIA BOLEH !


 bangga lah negara kita kan
apalaa , korang tak bangga
mana bole kena bangga jugak
paksa ?
ACIK KENET PUNYA SUKA LAH !


Assalamulaikum


MATA PANDANG ATAS TANGAN DI BAHU