PEMETIK GITARARARRRAARAARR



Assalamualaikum *weh ape mengarut tajuk entry nieee *


Ouhh hoiii ! hoiii hoooiiii saya gemuk gedempol tendang masuk gol :D
ini la jadi kalau da bosan dan malas nak menaip tapi nak update tapi malas tapi nak update tapi m a l a , heyyyy ! diam ah. okay shut -,-


hmm tetibe rasa macam sedih macam nak menangis macam nak meleleh leleh apelaa huu ~ 
saya rindu pemetik gitar pertama saya yang handsome dan saya suka dan itu hadiah dari ayah saya dan berwarna biru turqoise dan yang cantik lagi yang cantik T.T




saya bagi kesayangan saya tu kat isma dengan harapan dia akan jaga barang itu dengan baik dan cermat. lama kemudian terdetik di hati nak bertanya kat isma ape khabar pemetik gitar saya tu , sihat ke ? 


hmm hancur berderai hati saya bila dia cakap kesayangan saya itu hilangg -,- mula nya dia cakap yang kesayangan saya itu maybe ibu dia da terbuang sebab pagi/tengahari tu ibu dia ada kemas bilik dia tapiii bila cerita balik beberapa bulan kemudian lagi sekali lain pulak alasan dia. saya tak tahu nak percaya atau tidak.


sumpah sedih sebab saya mengharap sangat yang dia jaga kesayangan saya betul-betul seperti mana saya jaga (: 
ke dia tak endah pun pasal benda yang saya bagi , ahhh :O rasa nak jerit pun ada rasa nak melenting lantung lentung pun ada , tapiiiii da nasib begini saya pasrah ^^



eh tapi lagi tapi lagi tapiiiiii tapiiiii tapiiiiii saya tetap sayang kamu Ismatuddin Ismail , saya sanggup korbankan ape ajeeeee T.T
saya tahu awak tak sengaja , please la cakap yang awak tak sengaja. pleaseee pleaseeee pleaseeee saya mengharap sayanggg.


kbai , assalamulaikum <3


MATA PANDANG ATAS TANGAN DI BAHU