SEMINAR PERSONALITI DIRI SIMBOLIK ASPIRASI

Assalamualaikum 

penat tak hilang lagi da update blog , nampak tak betapa excited nye saya ? tengok betapa elegan nya tajuk seminar kita orang tu ? sila jangan jeles okayy. bukan senang tau kita nak rajin update blog -..- hargai sikit ehh 

Ouh yaa :D Alhamdulillah syukur ke hadrat ilahi semua event berjalan dengan lancar sekali mengikut apa yang di rancang. program yang berlangsung dari pagi sampai ke petang tu memang best. 


Herba Life yang mahal gila tu dan Mary Kay diundang untuk memberi ceramah tapiii yang tak best nye madam sempat lagi buat announcement time nga lunch break pasal assignment yang perlu kita orang buat mengenai Herba Life. 


Okay yea saya tahu saya banyak mengarut , gambar akan mencerita kan segala-galanya (:


DIPLOMA SAINS KESETIAUSAHAAN KELAS SATU


Oimakkau berterabur la pendaftaran ish ish --'



gimik konon nya menjadi la jugak 

Madam Nur yang bertanggungjawab memimpin kita orang bagi menjayakan event ini 
*eceh ayat tak boleh nak bagus lagi 

THE BRIGHT FUTURE BAND 

anis bella zatie shafeq
zatie nak pindah poli da , sedih nyeee. yela saya tahu saya gemuk =..=



Cik Mai bab promote bagi la kat dia haha
dia perunding kecantikan Mary Kay group kita orang dia suka sangat bercakap

produk dari Mary Kay 
berkesan dan mahal. aduii tak mampu la Cik Mai 



sampai sini jea bateri kamera saya habis , huu ~

da selesai semua saya balik bilik dan make up tak ditanggalkan lagi haha :D sayang dohh , gambar takde lagi so saya charge bateri half dan melaram snap gambar kat bilik and kawasan bilik. syana jadi mangsa , thanks syana ilapchucomucmuch la ! :*

saya make up sendiri tu memey ah comot 
saya budak baru belajar 


tiga gadis berjaya haha
kelakar muka saya 

amacam jangan dengki jangan iri hati jangan busuk hati yea. hari ini maybe hari saya mana tahu hari lain hari korang pulak so jangan macam macam okay nanti saya cubit cubit sampai lebam. thanks alot tu my friends yang da menjayakan juga event nie tanpa korang tanpa kita tak ada seri event nie. 

tengok awak bukti kita sentiasa ingat kat awak <3
handphone comel saya 

kbaii , Assalamualaikum


MATA PANDANG ATAS TANGAN DI BAHU