TRAGEDI SABTU -..-

Assalamualaikum 

bila nak start menaip jea mesti tak tahu nak mula macam mana tapi rajin nye kemainnn 
da lupakan saja , hari nie sangat membosankan. hanya saya , syana dan ira saja yang tinggal. peah dengan amal da balik -..-

petang tadi pergi mencari rumah sewa yang akan datang bagai nak rak , habis berlecak ketiak saya. jauh nyeeee , macam mana la saya nak pergi kelas nanti. bertambah malas la saya nak pergi ke kelas. adoii

da penat , muka pun macam katak mengantukk. terus pergi makan kat polimall lapar nyeee , dari pagi tak makan. ha nie nak cerita la nie tragedi nyeeee , sedih ! T.T


biar gambar menceritakan segele-gelenyeeeee --'


yea saya tahu muka saya terbakar 
ucukk nampak tak tu saya pakai jam awak ke mana pun

ira <3

 syana <3
nampak tak yang terpacak tu , special tuu

 tengah syok berborak kita orang macam hey , what the hell yang terpecik tadi. setelah mengusut kan kepala berfikir akhirnya dapat jawapan juga. perisa tambahan telah tertambah ke air sirap laici syana xD



kita orang pun terus , eeeeeeeee what is that ! hahaha tahi burung wehhh , kurang ajar betul. apa boleh buat kan burung bukan tahu pape pun so kita orang redha jeaa. nak letak sign board 'DILARANG BERAK KAT SINI' pun tak boleh. orang gila jea buat macam tu

  yang minum tiga orang jea tapi air nye macam enam orang minum

balik tu sempat lagi order burger and oblong , padahal baru lepas makan. korang kena paham kita nie. queen segala selera :D


 
ucukk , saya sayang awak gila ! *takde kena mengena


kbaiii , Assalamualaikum


MATA PANDANG ATAS TANGAN DI BAHU