YOU IN MY MIND


Assalamualaikum...... 


awak tahu......

setiap pagi , bangun daripada tidur , celik mata perkara pertama yang bermain difikiran saya adalah awak
setiap pagi , bangun daripada tidur , celik mata perkara yang mesti saya buat adalah ambil phone baca mesej romantik dari awak
setiap pagi , bangun daripada tidur , celik mata perkara yang tak pernah saya lupa buat adalah cium teddy bear yang awak bagi kerana dia mengingatkan saya pada awak

balik daripada kelas , sebelum sampai bilik hal mustahak yang perlu saya selesaikan dulu adalah awak
balik daripada kelas , sebelum sampai bilik wajib saya call awak untuk beritahu yang saya sudah habis kelas dan dalam perjalanan nak balik ke bilik
balik daripada kelas , sebelum sampai bilik mesti saya nak tahu yang awak okay ke tak dengan kerja awak hari itu 

sebelum tidur , sebelum lelapkan mata , memang saya akan call awak untuk dengar suara awak takut takut kalau esok pagi nya saya tak akan dengar suara awak lagi
sebelum tidur , sebelum lelapkan mata , mesti saya akan ucapkan kata sayang cinta saya pada awak takut takut kalau nanti pagi saya tak mampu bersuara lagi untuk ucapakan  'ILOVEYOU' lagi pada awak
sebelum tidur , sebelum lelapkan mata , saya akan pastikan sebelum awak lelapkam mata awak akan tersenyum dengan kata rindu saya pada awak



awakk , betul saya rindu kan awak. rindu kan kita yang dulu......

sebelum kita banyak merajuk 
sebelum kita banyak perselisihan faham
sebelum kita banyak bertengkar
sebelum kita banyak terasa hati
sebelum kita ambil keputusan untuk menyendiri 

saya rindu.....

kbai , Assalamualaikum


MATA PANDANG ATAS TANGAN DI BAHU